Radom 90.7 FM | Końskie i Opoczno 94 FM | Skarżysko Kam. 94.5 FM | Kozienice 97.9 FM
Na antenie:
PRZEBOJE Z NUTĄ NOSTALGII
Agnieszka Morawska
Patron dnia: św. Zygmunt, król i męczennik
Dziś jest: Czwartek, 02 maja 2024

RADOM

Przez żołądek do biznesu?

czwartek, 05 grudnia 2013 13:55 / Autor: Radosław Mizera
Radosław Mizera

Modrzejowice były gospodarzem kolejnej konferencji poświęconej produktom tradycyjnym.

Modrzejowicach koło Iłży odbyła się dzisiaj konferencja ''Produkt tradycyjny i lokalny szansą regionu''. Podczas konferencji poruszane były zagadnienia dotyczące produktu turystycznego oraz tego, jak zdrowo żyć. Organizatorką spotkania była zwyciężczyni konkursu na najaktywniejszą liderkę obszarów wiejskich na Mazowszu Teresa Majkusiak ze Skaryszewa:

Audio clip: Adobe Flash Player (version 9 or above) is required to play this audio clip. Download the latest version here. You also need to have JavaScript enabled in your browser.

O tym, że produkty tradycyjne i regionalne mogą być szansą na rozwój regionu, przekonywał Krzysztof Zaniewski z Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego:

Audio clip: Adobe Flash Player (version 9 or above) is required to play this audio clip. Download the latest version here. You also need to have JavaScript enabled in your browser.

Jak zdrowo żyć? O tym mówiła Iwona Nędzi trener wellness w Zwoleniu:

Audio clip: Adobe Flash Player (version 9 or above) is required to play this audio clip. Download the latest version here. You also need to have JavaScript enabled in your browser.

Z kolei Iwona Majewska z Mazowieckiej Regionalnej Organizacji Turystycznej w Warszawie mówiła o produkcie turystycznym łączącym walory turystyki wiejskiej i aktywnej:

Audio clip: Adobe Flash Player (version 9 or above) is required to play this audio clip. Download the latest version here. You also need to have JavaScript enabled in your browser.

Konferencja była adresowana do liderek społeczności wiejskich - działaczek kół gospodyń wiejskich, organizacji pozarządowych czy lokalnych grup działania.