Radom 90.7 FM | Końskie i Opoczno 94 FM | Skarżysko Kam. 94.5 FM | Kozienice 97.9 FM
Na antenie:
PRZEBOJE Z NUTĄ NOSTALGII
Jan Pasterski
Patron dnia: św. Andrzej Bobola, prezbiter i męczennik
Dziś jest: Czwartek, 16 maja 2024

RADOM

Warsztaty na temat syndromu Aspergera i autyzmu

wtorek, 13 maj 2014 08:40 / Autor: Elżbieta Warchoł
Elżbieta Warchoł

Wkrótce w American Corner odbęda się darmowe warsztaty na temat syndromu Aspergera i autyzmu.

Wkrótce w American Corner w Radomiu odbędzie się darmowe szkolenie dla nauczycieli, którzy spotykają się z dziećmi/młodzieżą cierpiącą na syndrom Aspergera lub autyzm. 31maja (sobota), 1 czerwca (niedziela) zapraszamy do American Corner na seminaria poświęcone pracy z tymi szczególnymi ludźmi- zachęca Karolina Adamczyk, koordynatorka American Corner w Radomiu
Kogo szukamy? - Spotkania są skierowane w szczególności do studentów ostatnich lat (anglistyka, pedagogika, wychowanie wczesnoszkolne, itd.), którzy wkrótce rozpoczną pracę np. w placówkach edukacyjno-oświatowych oraz do edukatorów, którzy dopiero rozpoczynają swoją przygodę z nauczaniem. W wyjątkowych przypadkach przyjmujemy także zgłoszenia od osób, które od lat pracują w szkolnictwie, ale nie miały wystarczających możliwości uczestniczenia w szkoleniach na temat syndromu Aspergera bądź autyzmu. Ważne - sesja niedzielna/indywidualne spotkania z prowadzącym- przeznaczona jest także dla rodziców dzieci chorych na syndrom Aspergera bądź autyzm.

Jak należy aplikować? - Zainteresowanych spełniających powyższe wymagania prosimy o nadsyłanie zgłoszeń na adres: library.acradom@gmail.com do 28 maja. W temacie należy wpisać: warsztaty - Asperger/autyzm, a w treści e-maila prosimy umotywować chęć uczestnictwa w spotkaniach oraz podać podstawowe dane: imię, nazwisko, tel.kontaktowy, reprezentowana instytucja , staż zawodowy, wykładany przedmiot, itd. - wylicza Karolina Adamczyk
Więcej informacji o seminariach:

Zakres tematyczny:

• AUTYZM/SYNDROM ASPERGERA - CHARAKTERYSTYKA ZABURZEŃ
• TERAPIE STOSOWANE W PRACY Z OSOBAMI Z AUTYZMEM I ASPERGEREM
• STOSOWANA ANALIZA ZACHOWANIA JAKO JEDNA Z METOD WSPOMAGAJĄCYCH ROZWÓJ OSÓB Z AUTYZMEM/ASPERGEREM
PODSTAWOWE PRAWA RZĄDZĄCE ZACHOWANIEM
WYKORZYSTYWANIE TECHNIK SAZ DO POLEPSZENIA ŻYCIA OSÓB Z ZABURZENIAMI ROZWOJU
SKUTECZNE STRATEGIE NAUCZANIA
PRACA NAD ZACHOWANIAMI TRUDNYMI

UCZESTNICY POZNAJĄ :
• SYMPTOMY CHARAKTERYSTYCZNE DLA OSÓB Z AUTYZMEM/ASPERGEREM
• PRZYKŁADY ZACHOWAŃ, KTÓRE SĄ OBECNE U OSÓB Z AUTYZMEM/ASPERGEREM
• TERAPIE STOSOWANE W PRACY Z OSOBAMI Z AUTYZMEM I SYNDROMEM ASPERGERA
• STOSOWANĄ ANALIZĘ ZACHOWANIA JAKO SKUTECZNĄ METODĘ DO NAUCZANIA OSÓB Z AUTYZMEM I SYNDROMEM ASPERGERA
• WPŁYW KONSEKWENCJI ZACHOWANIA NA JEGO MODYFIKACJĘ
• TECHNIKI BEHAWIORALNE STOSOWANE W PROCESIE NAUCZANIA
• SPOSOBY REAGOWANIA NA ZACHOWANIA TRUDNE

Spotkania poprowadzi wychowawca, pedagog, psycholog kliniczny, specjalista od stosowanej analizy zachowań, certyfikowany trener z zakresu interwencji poznawczo - behawioralnej (trening zastępowania agresji - ART).
W razie pytań prosimy o kontakt pod: library.acradom@gmail.com