Kozienice
Granie w programowanie
czwartek, 13 lutego 2020 09:58 / Autor: Kamil Zapora
fot. K.Zapora/Radio Plus Radom
Kamil Zapora
W Kozienickiej Mediatece dzieci uczyły się sztuki programowania grając w popularną i lubianą grę Minecraft. W czasie zajęć uczestnicy opanowali podstawy, które pozwolą na kontynuowanie nauki programowania w przyszłości.
Na potrzeby nauki programowania została stworzona specjalna edycja edukacyjna gry. - Minecraft to fenomen kulturowy wśród dzieci, które są obecnie w szkole. To wirtualne lego, w którym możemy zbudować co tylko chcemy – wyjaśnia Justyna Płatek trener kursów Minecraft. - Dzisiaj porozmawiamy o tym, czym programowanie jest i jakie stwarza możliwości – dodaje:
Ideą zajęć była nauka przez zabawę, którą młodzież uwielbia:
Zajęcia zostały zorganizowane w ramach feryjnego cyklu programowanie z Mediateką.
CZYTAJ DALEJ
V konkurs fotograficzny Odkrywamy nasze dziedzictwo
10 maj 2024, 17:30
Starosta Baranowski: Przed nami duże wyzwania
10 maj 2024, 13:29
Krewniak króla Stanisława Augusta Poniatowskiego odwiedził Kozienice
10 maj 2024, 11:09
Mesko uhonorowane nagrodą "Orzeł Bezpieczeństwa"
10 maj 2024, 08:53
Mazowsze ma nowych radnych
10 maj 2024, 07:19
Łódzki sejmik nadal bez nowego marszałka
09 maj 2024, 22:02
Przedłużony termin zgłoszeń do konkursów na Mazowiecką Lady D. i Mazowieckiego Gentlemana D.
09 maj 2024, 21:40
W Przysusze 17 razy „tak” za wyborem starosty
09 maj 2024, 16:57
Amfiteatr w Czarnolesie czeka rozbudowa
09 maj 2024, 12:54
DK nr 42: Wypadek w Pile
09 maj 2024, 11:08
Mazowiecka policja ma 37 nowych funkcjonariuszy
08 maj 2024, 20:48
Łódzki sejmik wznowi obrady
08 maj 2024, 19:00
NAJNOWSZE
1
IX Nocna Piesza Pielgrzymka Kobiet do Błotnicy
2
Kozieniczanie będą reprezentować całe Mazowsze
3
Młodzi w Pionkach przyjęli sakrament chrześcija...
4
Dzień Dumy z Munduru: honor i służba w sercu po...
5
Kwadrans dla Pasterza (11 maja 2024)
6
Mahler o miłości. Majowy koncert Radomskiej Ork...
7
Dzień Europy w PSP nr 17 w Radomiu
8
V konkurs fotograficzny Odkrywamy nasze dziedzi...